Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011.06.08.
09:00

Írta: pázsitzebra

Hogyan Twitterezzen a márka? Néhány applikációról

Újra Twitter. Gyakorlati apróságok. Még ha a követők csoportja túl laza is ahhoz, hogy közösségnek lehessen tekinteni.

Tweetwally

Maga az alkalmazás sokban hasonlít a Storify-ra, de a Tweetwally nagy előnye, hogy testreszabható. Tulajdonképpen büszkeségfal. Olyan applikáció, amely összegyűjti a hét, hónap, kiválasztott időszak leghasznosabb csiripeit. Természetesen apró trükkökkel adhatunk neki adrenalinlöketet. A márka feltehet célzott kérdéseket, amelyeket aztán megjelenít a tweetwallyval. Abban a blogposztjában, amely egy eseményről számol be, idézheti az esemény hashtagjére érkező tvíteket. Ha tart webináriumot, megoszthat néhány takeawayt a résztvevők csiripjein keresztül. És így tovább.

Twilert

A "közösségi médiamenedzser" kifejezés még szakmai köröben is gyakran elgurítja a pöttyöst. Lássuk be, van benne valami. A közösségi média már bizonyított eleget, marad, de a hierarchikus szakértelem még mindig ingoványos terep, és mindenki több önjelölt evangélistába botlik, mint valódi expertbe. Semmi furcsa nincs abban, hogy ez irritáló. Ezzel együtt megkerülhetetlen az erre szakosodó csapat vagy kolléga. Nem az a megoldás, hogy ne legyen ezzel foglalkozó ember, hanem az, hogy majd nem száll el magától. Vagy legalábbis még egy ideig nem. Akkor már win-win az ügy. Addig is azonban, amíg eldől, szabad-e ilyen szavakat használni, leszögezhetjük, hogy a közösségi kolléga a cég, a márka, a vállalat szeme és füle. Hát lásson élesen és halljon jól. A Twilerttel olyan precízen monitorálhat, amennyire csak kedve tartja. Olyan, mint a Google Alerts, csak Twitterre. És kiválóan kalibrálható.

Summify

Ha már hasonlítgatunk, ez pedig a Google Értesítőre hajaz. A kontaktjaink legnépszerűbb hivatkozásait osztja meg velünk naponta egyszer, az általunk beállított időpontban. Azokon a napokon, amikor nem lépünk fel a Twitterre, nagyon hasznos, mondhatni nem maradunk ki a tutiból.

A Kloutot csak a tisztesség kedvéért említjük meg, szinte biztos, hogy azt még az is ismeri és használja, aki egyáltalán nem akar foglalkozni a Twitterrel. Ha pedig valaki végképp sajnálja az időt erre a tevékenységre, automatizálhatja a csiripjeit a Tweetadderrel. De szerintünk az nagy mértékben a fun faktor rovására megy. Egyébként meg fizetős.

A közösségi média első hulláma lefutott ugyan, de a kísérletezés öröme még jóideig velünk marad.

Forrás: SocialMedia Examiner

Szólj hozzá!

Címkék: web2.0 twitter közösségi média call to action meztelen üzenet

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelenuzenet.blog.hu/api/trackback/id/tr572948420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása