Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011.06.22.
08:30

Írta: pázsitzebra

Közösségi horror?

Azt már megszoktuk, hogy brit tudósok átlag hetente kétszer felfedezik, rájönnek és kimutatják. Néhány hete azonban Melbourne-ben elhangzott egy prezentáció – részvények, közösségi kapcsolatok –, amelyben azt állította az előadó, hogy a közösségi médiától való félelem mélyén halálfélelem bújkál. Nem beszélt a levegőbe, tíz pontban levezette az állítást. Eszerint aki ódzkodik a közösségi médiától, valójában egzisztenciális rettegéssel küzd. Íme ennek logikája:

1. A közösségi csatornák működése eltér a megszokottól.

2. Újdonsága kezelhetetlen, nem látom át kellőképpen ahhoz, hogy minden kockázatot el tudjak kerülni.

3. Mivel nem látom át, hibázhatok, vagy elnézhetem más hibáját.

4. A hibák tönkretehetik az ügynökség vagy a miniszter hírnevét.

5. Ha az ügynökség vagy a miniszter reputációja az én pozícióm kapcsán sérül bármiben, ami a közösségi médiához köthető, azért engem vonnak felelősségre.

6. Ha felelősségre vonnak, nem lesz becsületem a főnököm előtt, elveszítem az ügynökség és a miniszter bizalmát. 

7. Ennek következtében elveszíthetem az állásom.

8. Ha elveszítem az állásom, csak egy lépés, hogy elveszítsem a lakásom, a családom, a barátaimat.

9. Ha nincs se családom, se otthonom, se barátaim, nagyon valószínű, hogy elpusztulok.

10. Így hát amennyiben használom a közösségi médiát vagy lehetővé teszem ezt másoknak, minden bizonnyal meg fogok halni.

Na ehhez mit szóltok?

Forrás: eGov Australia

Szólj hozzá!

Címkék: web2.0 félelem közösségi média

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelenuzenet.blog.hu/api/trackback/id/tr223002931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása