Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011.06.27.
08:30

Írta: pázsitzebra

Hogyan érjelek el gyorsabban, én kedves vevőköröm?

A közösségi médiában az egy-két hónapos jelenség már őskövület. Amit most ajánlunk a figyelmetekbe, még épp hogy piheg a forró – v.ö. hot – sütő középső rácsán. Egy eszközt, amely szó szerint lényegtelenné teszi a földrajzi határokat és távolságokat. Egyszerűsége színöröm, az alig kétperces videó teljesen meggyőző. Próbáljuk minél ritkábban említeni a céges tartózkodást-gyanakvást, mert aszal ám a sok ismétlés, lásd "2011-et írunk, az a márka, amelyiknek még mindig magyarázni kell, hogy a közösségi média..." satöbbi, satöbbi, satöbbi. A videó alatt a magyar szöveget természetesen nyugodtan ugorjátok át, ez csak a túlbiztosítás reflexe.

"Jane közösségi médiamenedzser Chicagóban. Texas Pete, az egyik ügyfele nemrég nyitott új sztékházat Dallasban. Jane feladata, hogy a nagy megnyitó körül kellő méretű közösségi felhajtás, buzz rezegjen. De van egy kis gond. Jóllehet Jane több ezer követővel büszkélkedhet, közülük elég kevés a texasi. Márpedig ez az a piac, amelyet el kell érnie, ráadásul gyorsan. A következő lehetőségek közül választhat. Gyakrabban posztol, tvítel, és reménykedik, hogy ezzel előbb-utóbb texasiakat is elér. A lelke mélyén azonban tisztában van vele, ha így tesz, az eredmény egy halálosan kimerült Jane és egy elégedetlen ügyfél lesz. Esetleg költhet közösségi hirdetésre, de az ügyfele büdzséje szűkös. Netán tágíthatja a saját networkjét texasi lakosokkal, ehhez azonban valószínűleg hónapok, akár évek kellenek, neki viszont több száz követőre van szüksége. Most, nem máskor.

Szerencsére egy barátjától eljutott hozzá a Social Buzz Club híre. Azzal, hogy belépett, egy, a világ minden táján dolgozó közösségi médiaszakértőkből, bloggerekből és online marketingesekből álló giganetwork taja lett. Amikor Texas Pete kupont kínál a nagy megnyitóra, azt Jane egyszerűen posztolja a Social Buzz Club oldalán. Azok a tagok, akiknek vannak dallasi ismerőseik, továbbposztolják és retvítelik a saját ismerőseiknek és követőiknek. Mivel azok helyiek, terjeszteni fogják az esemény és a kedvezmény hírét. Ettől kezdve egyetlen poszt több ezer potenciális ügyfélhez jut el. Közülük többen kinyomtatják a kupont, és felkerekednek, hogy megnézzék maguknak ezt a jó kis új sztékházat. Texas Pete repes a boldogságtól, mert egymás után sétálnak be az éhes ügyfelek az étterembe azzal a kuponnal, amelyet Jane aznap reggel posztolt. Gyors eredmények és valódi interakció, ez a közösségi ROI lényege. Az ügyfél szemében Jane hőssé vált. Az akció után Pete úgy döntött, az egész étteremláncot rábízza. Ha pedig bárki chicagói akcióról szól a Social Buzz Clubban, Jane boldogan továbbítja a saját networkjén belül. A sales mutatja a valódi eredményt. Csatlakozz még ma."

Ez hát a videó, így néz ki a Social Buzz Club. A buzz és az engagement tipikusan azok az aduszavak, amelyeken nem érdemes sokat agyalni, megkockáztatom, hogy lefordítani sem. Ezen a linken lehet regisztrálni. Nem kell hozzá más, mint eleven közösségi aktivitás, azaz

1. legalább 150 ismerős a Facebookon,

2. legalább 1000 Twitterkövető,

3. minimum egy éves jelenlét a közösségi médiában.

Kedves, gondterhelt ügyfelet megnyugtatni vágyó KM-tanácsadók és KM-menedzserek, nagyon úgy fest, nincs mit halogatni rajta. Csatlakozzatok a buzz networkhöz még ma.

Forrás: socialbuzzclub.com

Szólj hozzá!

Címkék: web2.0 facebook twitter közösségi média közösségi vásárlás

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelenuzenet.blog.hu/api/trackback/id/tr553015687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása