2011.12.05.
07:11

Írta: pázsitzebra

Promotálnám Facebookon csinosnak mondott...

Social PR, we love you.

1.

Dani, Áron, Gergő,

tegnapi céges oldal bejegyzésemet kérném törölni, mi itt menedzsment nem tudunk ilyenekkel foglalkozni és nem is a mi dolgunk. Helyette kérném kitenni valamit, amit azt gondolom kommunikálhatunk ügyfél felé. Ismerősök lájkolják. Nektek kell megoldani, juniorfeladat. Azt gondolom minden ötszázadik lájk mellé kell intézzetek egy bögrét egy tollat egy matricát. Javaslatokat kérném péntek 6:00 AM excelben. Interakció képletet kérném pontosan tartani [(csiripek száma – követők száma) ÷ (kommentek x posztok havi átlaga)] ÷ (megosztások a Facebookon x lájkok száma a Facebookon) ÷ (említések x felületek) x interakció]. Akinek kérdése van kérdezzen nyugodtan. Habár Facebook azt gondolom ti világotok. Üdv.

2.

Sziasztok,

szeretnék tisztázni valamit, hogy a szerdai mitingen ne ebben a témában menjen megint az idő, mivel az automotiv kreatív jóval határidősebb. A közösségi kommunikáció nem először kerül szóba itt a cégnél. Számos kompetitorunknál kiemelt terület. Álláspontom: várjunk még néhány hónapot, évet. Derüljön ki, mi lesz belőle. Nem igaz, hogy mindenki áttekeri a szpotokat, ez rosszindulatú, irigy híresztelés. A macskás videók, a maffiameghívók és a bökdösés alsósoknak való.

Jó munkát mindenkinek szerdáig.

P. S.: A hétfői mitingre reflektálva: ha valaki elmagyarázza nekem, mi a különbség a Facebook csoport és a Facebook oldal között, welcome, de semmiképp ne reply all-lal tegye. Köszönöm.

3.

Kedves kollégák,

sajnálattal kell elküldenem ezt a köremailt abban a témában, hogy a cég nem elég aktív a közösségi platformokon. Pontosan elmagyaráztam a múlt héten sőt az azt megelőzőn is. A jövőben egyetlen kedves kollégától sem szeretnék lájkot látni "Drága [márka], csinálj már valamit, ha mindig arról pofázol, milyen fasza csávó vagy, az felfuvalkodott és egoista és antiwinwin és beszűkült és mohó és jerky és környezetszennyező"-jellegű és ehhez hasonló státuszfrissítések alatt. Nekünk itt kapcsolatokat kell építeni. A termékről kell beszélni. A múlt hónapban hat – ! – olyan sajtóközleményünk ment ki, amelyet egyetlen kedves kolléga sem posztolt a Facebookon. Ez nem fordulhat elő. Teljesen mindegy, milyen a press release nyelvezete. Nem az a fontos, a Facebook bejegyzés milyen érzéseket ébreszt a célcsoportban. Nem leszólni a push marketinget, kedves kollégák. A termék azért van, hogy promotáljuk. A social azért van, hogy promotáljuk. A terméket. Fiatalos stílusban. 80% konverzió, 20% Converse, kedves kollégák. Irrreleváns, a nyomulás milyennek állítja be a promotálót. Minden kedves kolléga hívja fel a rajongók figyelmét a kreativitásunkra, azért vagyunk fent ezeken a helyeken.

A jövőben aki elhagyja a "Lécci oszd meg minél több ismiddel" formulát, sajnos annak következménye lesz.

4.

Egy nagy big hello mindenkinek!

A korábbinál még gyakorlatiasabban fogjuk használni a teljesen megújult Facebook-ot! Csütörtökre mindenki küldjön témajavaslatokat! Abból a szempontból, hogy hogyan 1. generálunk több hírdetést, 2. több like-ot, 3. több post-ot, 4. a marketing hatékonyság növelés érdekében, és, hogy 5. hogy tehető igazán nyereségessé, a Social Media-ban a jelenléte a CÉG-nek! Jó, ha össze szeditek magatokat, meg az ötleteiteket, hogyan 1. lehet profilképet készíteni, hogyan 2. az oldal megtervezés, 3. a Sikeres Facebook Kampányok Kialakításának Menedzseléséről. Fontos még a 1. STRATÉGIA, a 2. tartalom elő állítása, a 3. tartalom MINŐSÉGI-vé tétele és a 4. tartalom széles körben megosztásának kérdése. Hasznos tanácsokat várok az appokról. Egyenlőre. Fontos még a HÍRDETÉSEK targetálása, kezelése, mérési módszerek kialakítása a Facebook-os szolgáltatások figyelembe vételével az eladási forgalom marketing hatékonyságának és a Facebook PAGE magas aktivitásának növelése érdekében. Média ügynökségek-nek, reklám és webes ügynökségek-nek 70 %-al magasabban számlázunk!!!!!

5.

Aranyos Mária, kedves, Facebook-drága Mária!

Tetszik az ötlete. Klassz! Érdekes! Nem léptünk vissza az ajánlattól, de nem csak az árral van gond. A gond ott van, hogy én, mint állami cég vagy ha tetszik márka képviselője, nem mindegy, mi megy ki a kezem alól. A tartalom. A kétórás reakcióidő. Ennyi idő alatt bokros teendőim között nem tudom, hogyan fogom elvégezni a Facebookon a legfontosabbat: a cenzúrát. Cenzúra nélkül itt egy légy sem ülhet ki a falra. A Facebook falra. Meg kell értse, én állami cég vagyok. Minden szó számít. Érti? Hát ezeken gondolkozzon még egy kicsit, Máriadrága. Jó? És akkor majd üljünk össze ismét. Egyszer. Valamikor, valahol.

Szívélyes üdvözletét küldi Önnek és sok sikert kívánok terveihez dr. Z. Tóth Tamás József CEO/ügyvezető igazgató magánfőiskolai professzor

2 komment

Címkék: web2.0 sajtóközlemény facebook bullshit omg network fogyasztói kultúra roi win win miting

A bejegyzés trackback címe:

http://meztelenuzenet.blog.hu/api/trackback/id/tr683405544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

HATTYU 2011.12.05. 08:46:23

Ehhez még saját volt főnököm egy évvel ezelőtti megjegyzését szeretném hozzátenni: "A facebook egy marhaság, akit ott meglátok, levonok a fizetéséből. Egyébként sem hiszek az internetben: elmúlik ez is, és marad a papír."

pázsitzebra 2011.12.05. 09:55:12

@HATTYU: Nehéz eldönteni, melyik formásabb a két mondat közül.