Amióta sikeresen beült a fejekbe a félreértés, hogy a social a varázsszó, amelytől mínusz egynyi munkával dőlni fog a plusz ezerszáz haszon, mindazok, akik beérik ezzel a nagyszerű hírrel, mohóságukban már 2035-ös eredményeiken dörzsölik a tenyerüket, ehhez olyan felkészültséggel és invesztív merészséggel, amelyet még suttogva sem érdemes datálni. A legtöbb ügyfélhalászó prezentáció még mindig tele van sírnivalóan naiv elemekkel. Ezek azt hivatottak elmagyarázni, hogy a Facebook most a bazi nagy dolog. Permetezi a buzzwordöket, külön kérésre biztosan olajozottan el is magyarázná, melyik mit jelent.
Ám az úgynevezett szakirodalomhoz képest ez mind könnyű pesti sértés marad.
Így használják a celebek a Facebookot. Jézusmária, hogyan? Hadd szaggatom miszlikre a monitort menten!
Tudj meg még több érdekességet a Google rejtelmeiről! Jó.
Luxusmárkák a YouTube-on. Úgy értitek, igaziak???
Hogyan növeld marketingbevételeidet a social media segítségével? Pillanat, előbb fellocsolom magam, mert sajnos van egy ilyen rossz beidegződésem, a hihetetlenül eredeti gondolatok kibaszott frappáns megfogalmazásától kiskorom óta placcs, elterülök a konyhakövön.
A helyzet halálkomoly. Halálkomolyan ez a szint. 2012-ben halálkomolyan le lehet még írni magyarul a legbanálisabb evidenciákat, a legfülsértőbb webkettes közhelyeket. Portálokat, webes szemináriumokat, illetve IRL szemináriumokat, sőt konferenciákat lehet szervezni rá. Az egyetlen feltétel: ááááááááá, tátsd szépen nagyra, úgy. Jól csinálod, ügyes vagy, kapsz is mindjárt egy szép badget a profilképedre, az árát majd külön megszámítjuk okosba, és most!, ráadásul!, AKICÓ, CSAK NEKED!, ha követed fantasztikus TIPP!-jeinket, hamarosan meglátod, fú, na majd csak figyelj. Egyébként meg vennél cipőt a gyerekednek, befizetnéd a villanyszámlát? Mi mondunk jobbat. Azt a zsét speciel mi is tudnánk használni. Gyere el a Következő Össze Szedett Szemináriumra is a Facebook-ról és add Nekünk a Lét, mi így írunk magyarul. Aztán ne felejts ám el szólni a haveroknak is, hogy lájkolják az oldalunkat. Mert szerintünk a lájk. Az valami kurvajó. És eszméletlenül modern.
http://nextwave.hu/blog/temaindito-social-business/