Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011.05.21.
10:55

Írta: pázsitzebra

Mit állítunk?

Kétezertizenegyet írunk. Akinek idén még azt kell magyarázni, a márkáknak hasznos lehet a Facebook és van értelme Twitter profilt létrehozni, az napról napra jobban zavarba hozza a beszélgetőtársát. Ez olyannyira így van, hogy maguknak az expert oldalaknak és -blogoknak sem lehet már akármit posztolniuk. Ahhoz hasonló gondolatokat, mint "igen, sok cég érzi, hogy készülődik itt valami nagyon izgalmas, de még senki sem látja, mi lesz belőle" már két évvel ezelőtt sem volt szerencsés leírni. Nem éppen pozitív, érett, nyitott hozzáállásra utalt. Mostanra azonban egyszerűen több sebből vérző perspektíva.

Ez pedig bárcsak képzavar volna!

Hiánypótlónak lenni egy adott niche területén megtisztelő és felelősségteljes pozíció. Logikus tehát, hogy meg kell érte dolgozni. Az a melankólikus igazság, hogy már nem elégséges feltalálni a meleg vizet a közösségi médiában. Az a vonat elhussant. Néhány hete beszélgettem a briliánsan működő Next Wave-ben a nagyon okos fiúkkal. Off: lételemünk az irónia, de az előző mondatban egy csepp sincs belőle. On: ők könyörtelenül artikulálták, hogy... hát nagyjából a fentieket. Miszerint a jószándékú szájbarágásnak leáldozott.

Minden szavukkal egyet kellett értenem. Nincs mit definiálni a közösségi márkajelenléten, nincs már mit magyarázni azon, hogy fontos. Akkor sem, ha a cégek hetven százaléka még mindig új, ráadásul divatos teherként, afféle "Fészbuk? Majd a Gergő meg a Dani meg az Áron" jellegű junioros, időrabló izéként tekint rá. A közép- és felsővezetők zöme nem lát ki bokros brandmanageri teendőiből. Elvégre miért is állna le azzal, amit a kilencvenes évek elején úgy kapott el, mint a náthát?

Tisztelet a kivételnek a vállalati vezetőből csak egy ugrás a türelmetlen, elnyűtt kényszerfőnök. Ezért már előre elege van abból, hogy fáradságosan véggigondolja a cége vagonjára köthető zörgő, újmédiás konzervdobozokat. A helyes állítmány ezzel szemben az észrevesz volna. A webkettő nem a postai levél verzusz fax váltásról szól, hanem a párbeszéd sok ezer éve ismert részleteiről. Hogy egy addig jogi személyként, arctalan márkaként, ügyintézés során pedig többnyire elutasító, nehézkes bástyaként működő entitás emberi lett. Hangja van, füle van, tényleg segít, ha a közösségi platformjain fordulunk hozzá, konkrét embercsoportot kovácsol az addig láthatatlanul kígyózó ügyfélsorból, ahol aztán szintén szó kerül erről-arról. Válaszol a kérdéseimre, megmozgat, dicsér, helyrerak, összeköt, és elismeri, ha hibázott.

Ami a szakmai irányadást illeti, az ellenállásnál nem sokkal jobb a helyzet a "Figyu! Mondom! A! Tutit!" hangulatban. A lelkes amatőrt kiszagolja az olvasó, ez van. És nehezen fogja komolyan venni. Az önjelölt szakértői regiszter ígéretéhez híven csak úgy szórja a jótanácsokat. Bejegyzéseiben az old school marketing varázslatosnak tartott kifejezéseivel próbálja hipnotizálni a felhasználót, megfűszerezve sajátságos írásmódjával: capslockból, mondatközi nagy kezdőbetűből, idegen szóból és felkiáltójelből sosem elég. Gyűjts még több LIKE!-ot az oldaladnak! Szeretnéd tudni, mit kell tenned az eladási forgalom marketing hatékonyságának és a Facebook Oldalad magas aktivitásának növelése érdekében? Olvasd el cikkünket a FACEBOOK illetve a TWITTER Account-od Pozitív Üzleti kezeléséről és megtudod! Ráadásul ennek a Software-nek megvásárlása esetén Ajándék Ma-uri Massage-t nyerhetsz! Napi 6-8-al emelve post-jaid számát igazán nyereségessé teheted a Social Médiában a jelenlétedet!

 Ugye, hogy kell az az F az OMG-be?

Szólj hozzá!

Címkék: web2.0 blogger újmédia blogoszféra bullshit omg közösségi média

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelenuzenet.blog.hu/api/trackback/id/tr822897820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása