Az egyik aktuális hot műfaj a hibrid esemény. Az több mint érthető, hogy a webes bejelentkezéssel sokan élnek, miért ne akarnának pénzt és időt megtakarítani, ha ez kimondottan fel van kínálva, de a legszebb, hogy a virtuális jelenlét lehetősége megsokszorozza a fizikai részvevők számát. Demográfiai különbségek nem mutatkoznak, idősek és fiatalok egyaránt pártolják. Ebből is látszik, hogy a "Kiemelten fontosnak tartjuk a webkettes működés integrálását a fiatalabb célcsoport hatékonyabb elérése érdekében" című büszke mutatványra az élet konkrétan a vállát vonogatja. Régi tapasztalat, hogy ami a technológián keresztül újul meg vagy áll elő egy addig nem látott fejezettel, az nem bonyolódik, hanem egyszerűsödik. Az online konferencia, szeminárium nagyon-nagyon nem hülyeség. De nemcsak tanulásról beszélünk: az online értekezlet sem az! A KKV szektorban köztudottan a juniorok viszik a munka dandárját, ők a hátuk közepére kívánják a hét huszadik mítingjét, a rutinosabbak pedig joggal érezhetik úgy, elég megbeszélést ültek már végig ahhoz, hogy ebben is elbírjon némi könnyítést az életük.
A Unisfair – egy amerikai cég, amelyik kifejezetten online eseméynek értékesítésével foglalkozik – egy felsővezetője, Joerg Rathenberg így nyilatkozott: "A válaszadók négy százaléka vett már részt online eseményen. Ha ehhez hozzáadjuk azok számát, akik strandon tették meg ugyanezt, az erős jelzés arról, hogy érdemes elmozdulni ebbe az irányba. A marketingeseknek mobilitásra van igényük. Ez most az egyik következő nagy dolog." Igen. One of the big things to come.
Forrás: bizreport. com