Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011.06.03.
09:05

Írta: pázsitzebra

Segíthetek? Egy twittersztori

A Twitter nem Facebook, soha nem is lesz az. De időről-időre felvillan benne az, amit a nagy kék platformban a legjobban szeretünk.

Néhány hónapja felkeltették a figyelmem a Twitteren egy fiatal angol blogger csiripjei, követni kezdtem. A follow, mint tudjuk, olykor kölcsönös, és amikor nem, az is teljesen természetes. Többek közt ezért nem alakul ki a Twitteren bulihangulat, pontosabban azért, mert nem erre találták ki, de erről egy másik posztban később.

Tegnap mindenesetre arra lettem figyelmes, hogy ez a bizonyos blogger kis segítséget keres. Azt kérdezte, akad-e valaki a virtuális közegben, aki megjelenés előtt átfutná egy posztját. Felhorgadt bennem az olvasószerkesztő, megkérdeztem, mekkora szövegről van szó. Mintegy 900 szó, jött a felelet, és hogy nem kell túlzásba vinni a munkát, csak épp az érzetekre, a benyomásokra kíváncsi. Megadtam az emailcímem,

elmondtam, meddig vagyok netközelben, Jamie pedig átküldte a posztot. Kedvesen és szívből hálás volt, ezt lehetett érezni a levelében.

Elolvastam, tetszett, az őszinte mesélős-feltárulkozós fajtához tartozott, válaszoltam néhány sorban, a tranzakció hepienddel zárult.

És jött az apró ráadás.

Néhány perccel azt követően – követ, érted! –, hogy visszalőttem a választ, Jamie kikiabálta a nevem a Twitteren. És most reflektálatlan leszek, történetcentrikus, íromversahogyjön és egyszerű, mint a szög: bazi jólesett.

Mindenben, ami social, időnként feltör a szó eredeti jelentése. Sanda gyanúm, hogy ettől válunk többé-kevésbé közösségi médiafüggővé. Hogy ez itt, mi, a hatalmas, sokezer éves blogoszféra, a háromdimenziós csiripvilág, a hétmilliárdos közösségi felület, az éggel borított üveggolyóhoz tartozó hivatalos Facebook oldal olyan hely és olyan idő, amelyben mindenki össze van kötve mindenkivel, amelyben a történetek behálózzák ezt az irdatlan csapatot, és ebből csak még több történet születik. Az élet így működik. A mélyben így.

Szólj hozzá!

Címkék: facebook twitter meztelen üzenet

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelenuzenet.blog.hu/api/trackback/id/tr532951941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása