Minden ötödik luxusmárka letiltja a falát. Légy odaadó rajongója, de ne szólalj meg. Miért? Hadd ne keccsöljenek száz videóval, ezer kommenttel, tízezer vidám felfelé mutató hüvelykujjal, esetenként négymillió taggal, vagy mi a szösz?A Facebook úgy döntött, 2011. augusztusától ezt nem engedélyezi.
Az L2 egy tanulmánya használja azt a kifejezést, hogy Facebook-intelligencia. Picit félelmetes, egyben eléggé logikus, hogy itt tartunk. Az több évtizede bebizonyosodott, hogy a teljes élethez nem elég a magas IQ. Az érzelmi, a társadalmi, a spirituális és az erotikus intelligencia mellé most itt a webkettes rátermettség. Kedélytelen kérdés, de nem könnyű megkerülni: ha egy márkának nincs kedve interakciózni, biztosan bele akar vágni a közösségi kommunikációba? Tulajdonképpen mit gondol azokról, akikből él?