Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011.07.26.
07:56

Írta: pázsitzebra

Mit tud ez a pasas?

Otthon, véres otthon. Nem eléggé híres film, cseppet sem új, kreditet nem stipistopizik, érdemeire nincs einstand, nem kérdezi meg Nemecseket, fél-e, valahogy periférián maradt alkotás, de 2011-ben végignézve az emberre rávirrad egy s más. Részemről az egész egy Nouvelle Vague-számmal kezdődött. Gombhoz varrtam a kabátot, a feldolgozást ismertem az eredeti előtt. Az ötletadó dal klipjében aztán megnéztem a részleteket, Cusack és Arkin két rövid, de emlékezetes jelenetét, és megbeszéltem azzal, akivel épp cseteltem, hogy az Amerika kedvenceit egy másik napon kölcsönözze, mert aznap estére én már stipistopi, einstand, nem félsz, Nemecsek. Megnéztem hát Catherine-t és Juliát, nem először, konstatáltam, ez bizony kapufa, remek, de teljesen másik Cusack-film, majd több mint egy évre elfeledkeztem róla.

Az Odeon előtt villant fel nemrég, bementem, kivettem, hazavittem, mind megettem. És jó étvággyal láttam a következőt:

  • a cselekmény főtengelye az érettségi találkozó, mindenki a régi ismerőseivel foglalkozik
  • a főszereplő elsőnek egy nem túl kedves emlékű tanárnőbe szalad bele, ez elkerülhetetlen, tekintve, hogy a tanárnő igen aktív az adott platformon
  • két CIA-ügynök arról vitatkozik, egyikük hús-vér és három dimenzióban ismeri-e a célpontot, vagy csak követi
  • a főszereplő rákeres az édesanyjára egy otthonban
  • a rádióbemondó női főszereplő beszélgetéseket generál a közönség köreiben
  • a telefonálók kommentelnek a feldobott témában
  • a hétvége motívuma egy közösség kollektív, bár absztrakt tulajdona, a nyolcvanas évek zenei világa: a számok összessége, ennek révén a film telis-tele van aha-élményekkel, és egyszer pedig szó szerint
  • a női főszereplő a rádióműsorában a mindenkit érintő téma kapcsán megpendít egy privátszálat, a közönség veszi a lapot, a személyesség dinamizálja a beszélgetést
  • a női főszereplő kuponokat ígér a játékban résztvevőknek
  • a konfliktus egyik csúcsjelenetében molinók vesznek részt a játékban, az egyik így szól: The future is unwritten...

Húúúúúú, basszus, lehet, hogy John Cusack találta fel a közösségi médiát?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelenuzenet.blog.hu/api/trackback/id/tr703074847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása