Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011.09.20.
10:16

Írta: pázsitzebra

Elolvastam? Meghallgattam? Megnéztem?

Read, Listened, Watched

Két nap múlva, csütörtökön tartja soros fejlesztői konferenciáját a Facebook. A F8 néven elhíresült eseményeket egyébként úgy ejtjük, mint az angol sors szót, fate, bár magyar szövegkörnyezetben nagyon megy az efnyolcazás. A TechCrunch meglebbentette a pletykát az egyik topikról. Állítólag hamarosan sokkal árnyaltabb visszajelzéseket adhatunk a megosztott tartalomról, mint eddig: lesz "Read", "Listened" és "Watched" gomb. A jelölések statisztikája pedig orientálja majd, kinek milyen tartalmakat kínál a továbbiakban a Facebook.

Broad category

Ezek az árnyalatok többek közt a Facebook hirdetésekben néhány hónapja csaknem észrevétlen – de biztosan bejelentés nélkül – megjelenő új lehetőség, a sután "az érdeklődés szélesebb köré"-nek fordított alternatíva malmára hajtják majd a vizet. Én itt most hasraütésszerűen az irodalmat jelöltem meg. Ennek alapján ha sűrűn kattintok majd az Elolvastam gombra új könyvekről szóló recenziók alatt, ígéretesebb falat leszek a kiadók hirdetései számára. Momentán a Facebook algoritmikájának az oldalakhoz kötődő lájkok hasznosak. Ha egy barátom bejegyzését lájkolom, abból a lájkból még nem derül ki, milyen témára ugrottam rá. Az olvas-hallgat-néz visszacsatolásból azonban igen.

Azt már csak a komolytalan érdeklődők számára teszem hozzá, hogy a három új klikkecske is azt bizonyítja, a Facebook éppen a világ minden táján ismert három majom felszólításának fordítottjára inspirál. Szólj, láss, hallj.

Szólj hozzá!

Címkék: facebook f8

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelenuzenet.blog.hu/api/trackback/id/tr33240348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása