Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2012.02.16.
07:11

Írta: pázsitzebra

Hat-nyolc metrika a megtérülésmérésre

Vámos Peti 2.B: Az a buta kis sztefenimájerezés

Rosenblatt Ede csíf egzekjutiv ofiszer egészségesen büszke volt a karrierjére. Csóró egyetemista korában határozta el, hogy mire a harmadik gyereke megérkezik, önmaga főnöke lesz, és lám, alig hat év multizás után össze is kalapálta a reklámügynökségét. Egy pics során az agilitásával feltűnt egzeket, Fehér Tomit kávéztatta meg izgatott terveivel, akinek addigra már nagyon, nagyon elege volt a korlátolt főnökéből, Rosenblatt Ede meg hipp-hopp PR-igazgatót csinált belőle. Ment is a cég, mint az olajozott mennykő. Két főni, két titkon érző szívű hosszútávfutó, két időzített tesztoszteronbomba, akik nem rivalizálnak, azt meghagyják a lökött punáknak, két vadászatban, vitorlázásban, squashban bőven és boldogan feloldódó fickó, akik minden évben együtt mennek nyaralni, és olyankor, de igaz ez az augusztus huszadikai rendszeres barbikjúpartira is, biznicről egy szót se. Egyszóval terjeszkedtek, növekedtek, fejlődtek, fejlesztettek, túlóráztak, költöztek. Csak úgy rengett körülöttük a patyolatdrapp ügyfél-ügynökség-pozitivitás.

Rosenblatt Ede és Fehér Tomi még arra a fránya világválságra is képes volt ismerősként tekinteni. Mintha lenne mogorva, rossz szókincsű, erős mackóban locsolgató szomszéd, akitől ugyan semmi jóra nem számít az ember, ám valahogy elviseli arra a pár évre.

És amikor a szakmában egyre többen adták fejüket olyan gimnazistáknak való sztefenimájerezésre, mint az a hüje fészbuk – ők mondjuk le is tiltották a cégnél jól –, Fehér Tomi és Rosenblatt Ede sokatmondó mosollyal nézett össze. Vagy néha még annyit sem. Hogy accountjaik, az a négy-öt csinosnál csinosabb harmincpluszos vénlányka, komoly szemüvegben és elhivatott popóval, otthon és este szintén bedőlt a hájpnak, nem vették a szívükre. Majd kinövik. Azért az nem véletlen, hogy a világot mégiscsak a férfiak irányítják. Ők ketten megbeszélték, szépen kivárják az Európa Bajnokságot, addigra talán kiderül, megéri-e ez a csilivilil közösségimédiázás, bár az igazán biztos persze Brazil 2014-ig odázni a konklúziókat. Fogják még majd appokkal nehezíteni az életüket? Social Too, HootSuite, ThinkUp, mi? Amikor ebből a második még a LinkedIn tevékenységet is egy helyen méri a két kék platforméval? A Think Up pedig azon ritka metrikák közé tartozik, amely elsősorban a facebookos tranzakciókra alapoz? Amikor a MarketMeSuite még ingyen is van? Amikor a Buffer segítségével akkor lehet kilőni a kiválasztott posztokat, amikor ott sem vagyunk? Amikor a LiveFyre még egy-egy blogbejegyzés hatását is képes kimutatni? Amikor a Constant Contact az email marketing megtérülését hozza karnyújtásnyira?

Szóval csak nyugi. Ésszel, emberek. A TwitSprout még mindig bétában csapatja. A szabadságharc olykor tök felesleges.

Világos, ugye?

Szólj hozzá!

Címkék: web2.0 facebook bullshit megtérülés roi közösségi média jelenlét a közösségi médiában

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelenuzenet.blog.hu/api/trackback/id/tr184059773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.