Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2011.05.18.
11:45

Írta: pázsitzebra

Toljuk, Vincent?

A Facebook, ha belegondolunk, tartalmilag maga a melting pot. Ismerőseink között mindannyiunknál jól megfér együtt a gyermekkori vérszövetséges, a hajdani osztálytárs, a potenciális jóbarát, aki egyelőre felületes haver, az én_is_sokat_hallottam_már_rólad visszaigazolás, a rajongói oldal és a márkaoldal. Az üzenetek, frappánsan rövid vagy elmélázóan bő lére eresztett posztok, a belinkelt cikkek és videók olyan eszelős mennyiségben borulnak a falunkra, hogy gyakran ha az egész napunkat ott töltenénk sem érnénk a végére.

Így hát személy szerint teljesen meg tudom érteni, ha valaki egyszer csak szakítócsömört kap a Facebooktól, vagy már elvi okokból nem is regisztrál. Én most már huzamosabb ideje vásárolok kiflit, gyerekcipőt, villanyszámlát és focis megfejtések özönét a közösségi médiában végzett munkámból, mégis simán úgy érzem, szabad a Facebookot nem szeretni.

De nem egy márkának. A márkának tessék szépen magát fegyelmezni, vegyen fel egy közösségi médiaszakembert és tolja. Úgy, ahogy csak ő tudja. Ahogy hozzá illik. Amit nem tud senki más. Amiért szeretik már egy ideje, úgy is szeretik! Hirdessen, beszélgessen a Facebookon, közöljön a Twitteren, szórakoztasson a YouTube-on, meséljen a blogon, szolgáltasson értékes tartalmat és egy-egy sima játék vagy egy-egy komolyabb kampány során találja ki, hogyan tudnának nyerni valamit a tagok.

Hagyja viszont a bánatos csudába a kopipésztet, hagyja a megcsontosodott PR módszereket. És az ég szerelmére, _ne_ akarja mindenáron ráápolni a sajtóközleményeit a hivatalos website-ra, mert Goodbye press release I didn't even open, és vérciki már az orrba-szájba termékelhelyezés, árukapcsolás, kórosan elavult melldöngetés. Meg a vállalati preziben a szorzás: ha van 759 rajongóm, akkor az ügyfél felé azt gondolom lekommunikálhatom, hogy az elérés annyi mint... – Nem, nem annyi. Beteg dolog a múltban élni, és ráadásul szakgőggel fűszerezve.

Márka, minden márka, bármely márka, légy önmagad. Transzparens, elérhető, emberi. Igaz, ez annak idején a Cottlerből kimaradt. De még az is lehet, meg fogsz döbbenni, mint kísérlet mekkora csodákat tud művelni.

Látod?

Szólj hozzá!

Címkék: blogger sajtóközlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://meztelenuzenet.blog.hu/api/trackback/id/tr412897969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása